НІКО Мегаполіс – офіційний дилер Fiat
у Київській області
АВТОСАЛОН:
Бориспільське шосе, 13-й км.
Відділ продажів:  +38(044) 392-33-30
Відділ сервісу:     +38(044) 392-33-31
МИ В СОЦМЕРЕЖАХ
Підписка на розсилку

Історія Fiat

FIAT (Fabrica Italiana Automobili Torino) - найбільша італійська автомобільна корпорація, що спеціалізується на випуску легкових, спортивних автомобілів, вантажівок, різної промислової і сільськогосподарської техніки. Штаб-квартира знаходиться в Туріні.

Логотип FIAT не тільки символізує автомобілі, що виготовляються компанією, але і втілює в собі спадщину компанії, її традиції і корпоративний дух. Логотип був розроблений Carlo Biscaretti в 1904 році. В ознаменування 100-річного ювілею компанії в 1999 році логотип був оновлений.

Компанія була заснована 11 липня 1899 в Турині, коли в Palazzio Brikerazio був підписаний статут "Societa Anonima Fabbrica Italiana Automobili Torino" ("Акціонерне товариство автомобільного заводу в Туріні"). Один з членів правління - Джованні Аньєллі - в 1902 році став директором з маркетингу FIAT. Перший завод відкрився в 1900 році в Турині. У першому автомобільному пробігу по Італії до фінішу дійшли 9 автомобілів FIAT.

З часом компанія розширювалася, в її складі виникали все нові фірми із спеціалізованими функціями. Виріс обсяг виробництва: окрім легкових автомобілів, випускалися також автобуси, суднові двигуни, вантажні автомобілі, трамваї. За кілька років FIAT повністю відновив виробництво: автомобілі вперше були оснащені акумуляторами. Другою новинкою стала карданна трансмісія, запатентована компанією. Автомобілі FIAT не тільки продовжили вигравати змагання, але і встановили кілька рекордів.

У 1916 році під керівництвом Giacomo Matte Trucco почалося будівництво заводу Lingotto. Будівництво було завершено в 1922 році, і незабаром він став справжнім символом італійського машинобудування.

Під час Першої світової війни виробництво компанії було майже повністю орієнтоване на постачання для армії. Після війни послідували роки кризи і перетворень, але вже в 1923 році зростання відновилося завдяки ефективній політиці зниження витрат при виробництві. Було випущено багато моделей автомобілів, зокрема FIAT 509 - перший автомобіль з чотирма сидіннями.

У 30-ті роки значний технологічний прогрес стався у виробництві автобусів і вантажівок, одночасно розширилися авіаційний та залізничний сектори. У 1934 і 1936 роках відповідно були випущені два самі народні автомобілі: Balilla, також відома як Tariffa minima, що отримала таке прізвисько завдяки низькій витраті палива, і Topolino - найменший у світі автомобіль, який випускався до 1955 року.

У роки 2-ї світової війни виробництво легкових автомобілів різко пішло на спад, тоді як випуск вантажівок значно збільшився. У 1945 році помер сенатор Джованні Аньєллі. Президентом FIAT став Вітторіо Валетта.

Випустивши дві нові моделі автомобілів - 500 і 1400, FIAT підтвердив свою прихильність досліджень та інновацій. Вперше в автомобілях серійного виробництва були встановлені системи опалення та вентиляції. У 1953 році був випущений перший автомобіль FIAT з дизельним двигуном - модель 1400.

У 1955 році був створений FIAT 600 - великий малолітражний автомобіль заднемоторного компонування. У 1957 році був випущений новий FIAT 500. У 1960 році цю модель почали випускати у версії Giardinetta, яка стала попередницею універсалів. У 1971 році дебютувала модель FIAT 127. Це був перший передньопривідний автомобіль FIAT. Він користувався величезним попитом і був визнаний "Автомобілем року".

У 1966 році президентом компанії став Джованні Аньєллі, онук засновника компанії. А в 1978 році була створена система Robogate, нова гнучка роботизована система збірки кузова. Це був черговий крок на шляху до новаторства і автоматизації виробництва.

У 1979 році автомобільний сектор був виділений в незалежну компанію - FIAT Auto Spa, до складу якої входили такі бренди як: Fiat, Lancia, Autobianchi, Abart і Ferrari. У 1984 році компанія також здійснила поглинання Alfa Romeo, за яким в 1993 році послідувало придбання Maserati.

У 1980 році для FIAT був розроблений новий малолітражний автомобіль - Panda. Через два роки після цього з'явився автомобіль, який згодом став символом відродження FIAT - FIAT Uno. Він був оснащений новим 1-літровим двигуном сімейства Fire. Tipo - ще одна успішна модель, що побачила світ у 1989 році. Завдяки передовим технологіям, Tipo був визнаний «Автомобілем року».

У 1993 дебютував Fiat Punto, що отримав титул "Автомобіль року" в 1995 році. З моделлю FIAT Ulysse, випущеної в 1994 році, компанія зробила крок в новий для неї сегмент ринку - в сегмент мінівенів.

У 2000 році на автосалоні в Парижі був представлений FIAT Doblo - багатофункціональний автомобіль, призначений для вантажних перевезень. У 2001 році був випущений FIAT Stilo, що відрізнявся новими дизайнерськими рішеннями, передовими технологіями і численними опціями, здатними задовольнити найвимогливіших покупців.

У 2003 році, рівно через 10 років після появи першої версії, з'явився новий FIAT Punto з новаторським двигуном 1,3 Multijet 16v. Восени 2004 з'явився новий FIAT Panda, що став "Автомобілем 2004 року".

Сьогодні FIAT може похвастати найпрестижнішим в автомобільному світі титулом - "Автомобіль року", якого він був удостоєний вісім разів. Автомобілі FIAT славляться своїм свіжим і яскравим стилем, справді італійським дизайном, а так само використанням високих технологій, як при виробництві, так і в експлуатації.