НІКО Мегаполіс – офіційний дилер Fiat
у Київській області
АВТОСАЛОН:
Бориспільське шосе, 13-й км.
Відділ продажів:  +38(044) 392-33-30
Відділ сервісу:     +38(044) 392-33-31
МИ В СОЦМЕРЕЖАХ
Підписка на розсилку

Автосервіс FIAT Assistance

1. Інформаційні послуги FIAT Assistance.

2. Організаційні послуги FIAT Assistance

3. Послуги евакуації FIAT Assistance автомобіля в разі настання ДТП або поломки автомобіля. 

Територія обслуговування – Україна.

4. Технічна допомога FIAT Assistance.

5. Послуги з бронювання та оплати готелю та зворотного квитка.

в 1 (одно)-, 2 (двох)-, 3 (трьох)- місних номерах, що належать до категорії «люкс» або «напівлюкс». В разі відсутності можливості сплати перебування Клієнта та його пасажирів в готелі (залежить від часу та місцезнаходження готелю), Клієнту будуть відшкодовані такі витрати при пред’явлені всіх необхідних документів. становить 2 000,00 грн. на рік.

6. Додаткові послуги FIAT Assistance.


Організація надання послуг FIAT Assistance Клієнту без подальшої оплати.

1.1. Цілодобовий доступ до диспетчерського центру;

1.2. Надання контактної інформації:

1.3. Організація конференц-зв’язку.

1.4. Консультації при поломці:

1.5. Консультації при ДТП:


2.1. У випадку поломки:

2.1.1. виклик служби технічної допомоги:

2.1.2. виклик евакуатора;

2.1.3. У разі поломки автомобіля під час подорожі:

2.2. У разі настання ДТП:

2.3. У разі настання ДТП або поломки під час подорожі:

 

Надаються в разі настання ДТП або поломки автомобіля, що унеможливлюють його подальший самостійний рух, за рахунок компанії «Юніверсал Асістанс» без урахування лімітів. 

3.1. Евакуація проводиться з місця настання ДТП або поломки до найближчої СТО, що входить до дилерської мережі імпортера, перелічених в додатку №2 до Договору.

3.2. В разі, якщо Клієнт забажає евакуювати автомобіль до іншої СТО дилерської мережі, що знаходиться на більш відділеній відстані від місця поломки або ДТП, Клієнт вимушений буде сплатити різницю відстані між бажаною та рекомендованою Виконавцем за власні кошти.

3.3. В разі, якщо Клієнт забажає евакуювати автомобіль до СТО, що не входить до переліку авторизованих СТО Замовника, перелічених в додатку №2 до Договору, Клієнт самостійно сплачує послуги евакуації.

3.4. В разі, якщо поломка автомобіля або ДТП сталися внаслідок участі Клієнта в спортивних змаганнях, Виконавець не бере на себе відповідальність за безкоштовне надання послуг евакуації та технічної допомоги. В даному випадку всі послуги Клієнт зобов’язаний буде сплатити за власні кошти.

 

4.1. Доставка пального. В разі непередбачуваної ситуації, коли пальне закінчилося раніше, ніж Клієнт зміг дістатися до АЗС, та в результаті чого настала зупинка двигуна. Територія обслуговування – Україна.

4.2. Запуск двигуна від стороннього джерела живлення. В разі непередбачуваної ситуації, коли акумулятор автомобіля втратив свій заряд, та спроби самостійно запустити двигун автомобіля стали безрезультатні. Територія обслуговування – Україна.

4.3. Заміна пошкодженого колеса:

4.4. Аварійне відкриття замків дверей:

4.5. Доставка запасного комплекту ключів:

4.6. Послуги технічної допомоги, перелічені в п. 4.1 (доставка палива), п. 4.2. (запуск двигуна від стороннього джерела живлення), та п. 4.3. (заміна пошкодженого колеса), 4.4. (аварійне відкриття замків дверей), 4.5. (доставка запасного комплекту ключів) надаються без урахування лімітів.


5.1. Послуги, що надаються Клієнту в разі технічної поломки автомобіля під час перебування за межам місця проживання. Територія обслуговування – Україна.

5.2. Послуги готелю будуть надані Клієнту в результаті поломки автомобіля за межами місця проживання, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця поломки до найближчої СТО дилерської мережі, та в разі якщо:

5.3. Клієнту та його пасажирам буде заброньовано та сплачено перебування

5.4. Для відшкодовування витрат за перебування в готелі, Клієнту необхідно надати наступні документи:

5.5. Послуги з придбання проїзних квитків будуть надані Клієнту в результаті поломки автомобіля за межами місця проживання, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця поломки до найближчої СТО дилерської мережі, та в разі, якщо ремонт потребує знаходження автомобіля на СТО не менше ніж 2 доби.

5.6. Клієнту та його пасажирам буде відшкодована вартість проїзних квитків (авіа, автобусних, або залізничних) до місця запланованої подорожі або проживання та вартість квитка в зворотному напрямку для отримання відремонтованого транспортного засобу (лише водію, і тільки після отримання інформації Виконавцем про закінчення ремонту автомобіля).

5.7. Загальний ліміт на послуги готелю та послуги зворотного квитка

У випадку перебільшення ліміту Клієнт самостійно сплачує різницю.


6.1. Додатковий ліміт. У випадках, відсутності з будь-яких причин ТЗ в базі даних переданих на обслуговування, Виконавцем надається окремий річний ліміт в розмірі 5000 грн. Використання цього ліміту можливо виключно в рамках послуг, передбачених програмою. Замовник сплачує річний асистанський платіж по даному транспортному засобу, та додає в бордеро відомості про цей автомобіль датою початку дії Договору.

6.2. Виїзд комерційної невідкладної допомоги надається в разі непередбачуваної ситуації у випадку коли в результаті використання ТЗ внаслідок ДТП водію або пасажирам були спричинені тілесні ушкодження, які потребують невідкладної медичної допомоги: