НІКО Мегаполіс – офіційний дилер Fiat
у Київській області
АВТОСАЛОН:
Бориспільське шосе, 13-й км.
Відділ продажів:  +38(044) 392-33-30
Відділ сервісу:     +38(044) 392-33-31
МИ В СОЦМЕРЕЖАХ
Підписка на розсилку
У проекту «THE FIAT 500 FOREVER YOUNG EXPERIENCE» ще більше нагород

У проекту «THE FIAT 500 FOREVER YOUNG EXPERIENCE» ще більше нагород

Незалежний конкурс, якому вже двадцять другий рік, ділиться на чотири різних напрямки, які охоплюють різні галузі реклами, розбиті на 12 розділів. Судді присудили два перших місця в розділах «Подія» і «Медіастар/Промоушн», європейському туру «Forever Young Tour Experience», з яким в минулому році відзначався 60-річний ювілей Fiat 500.

Це означає, що проект, створений агентством «Ідеал», тепер виграв 13 національних і міжнародних трофеїв. У минулому році в рамках проекту в трьох містах – Каннах, Мюнхені та Мадриді – була відтворена атмосфера 1957 року, щоб відзначити 60-річчя Fiat 500 і зробити справжню подорож у часі. Кожен етап туру повністю відтворював місцеву культуру обраних місць. Проект завершився у Мадриді захоплюючим заходом, в якому брали участь майже сто акторів і статистів у повному обладунку, чарівні старовинні магазини, які представляли італійські досягнення в галузі моди, кулінарії і дизайну, а також класичні автомобілі Fiat 500.

Безперечною зіркою проекту «The Forever Young Fiat 500 Experience» була модель спеціальної серії Fiat 500, присвяченої 60-ій річниці. Вона пройшла вздовж набережної в Каннах – французькому місті, відомому своїм Міжнародним кінофестивалем – точно як кінодива, яку вітали тисячі туристів, не перестаючи фотографувати її. Вона отримала таку ж бурю овацій на неповторній Віденській площі в Мюнхені, одному з найвідоміших місць в баварському місті, з її невеликим постійним ринком і пивним погребом Hofbräuhaus. А також понад сім тисяч відвідувачів юрмилися на жвавій вулиці Calle Jorge Juan і Calle de Serrano, одному з головних міських розважальних районів Мадрида, висвітлюючи її спалахами своїх камер і смартфонів, щоб зробити знімки автомобіля, випущеного в обмеженому тиражі, а потім відбувся чудовий спектакль, присвячений італійському символу, який переміг час.

Зв’язок між іспанською столицею і символом Fiat настільки сильний, що вона була обрана в якості кульмінаційної точки для іншого європейського туру, який завершився тут 23 травня цього року. Цей тур відвідав деякі з найпрестижніших міст Європи: від Мілана до Лондона і від Берліна до Парижа, а потім Мадрид. Зіркою цієї подорожі був чарівний 500 Collezione, тридцятий зі спеціальних випусків, випущених за останні 11 років. 500 Collezione вже в автосалонах Fiat по всій Європі. Втім Fiat 500 завжди був законодавцем моди, залишаючись вірним собі і з плином часу переосмислювався, пов’язуючи свою назву з знаковими брендами зі світу моди, розкішних яхт, мистецтва і спорту в великій кількості спеціальних випусків, покликаних досліджувати сфери, незвичайні для міського автомобіля.

Запущений в 1957 році та затвердившись протягом багатьох років в якості символу масової моторизації, Fiat 500 отримав друге народження в 2007 році, коли дебютувала нова модель, яка стала глобальним явищем. Це демонструють понад два мільйони автомобілів, проданих в більш ніж 100 країнах світу. Більше 80% продажів відбувається за межами Італії, а Fiat 500 є бестселером в своєму сегменті в Європі з 2013 року. У перші чотири місяці 2018 року 500-й був лідером на ринку в дев’яти країнах (Великобританія, Іспанія, Бельгія, Швейцарія, Португалія, Австрія, Угорщина, Хорватія та Словенія), а також входив до трійки лідерів в семи (Італія, Німеччина, Франція , Швеція, Словаччина, Румунія і Болгарія). Також в перші чотири місяці 2018 року, на одинадцятому році його існування, Fiat 500* побив власний рекорд з більш ніж 74 000 автомобілями, проданими в Європі.


Возврат к списку