Оберіть, будь ласка, мову.
НІКО Форвард Мегаполіс – офіційний дилер Fiat
у Київській області
АВТОСАЛОН:
Бориспільське шосе, 13-й км.
Відділ продажів:  +38(044) 392-33-30
Відділ сервісу:     +38(044) 392-33-32
МИ В СОЦМЕРЕЖАХ
Підписка на розсилку

Гарантійні зобов'язання Fiat

Гарантійне обслуговування автомобілів проводиться в період строку гарантії, що встановлюється заводом-виробником (обчислення починається з дати продажу автомобіля , яка вказується в технічному паспорті або договорі купівлі -продажу). Гарантія забезпечує відповідність техніко -економічних характеристик автомобіля пропонованим вимогам . Гарантійний ремонт виконується безкоштовно для власника автомобіля і тільки дилерським підприємством на підставі технічних рекомендацій та вимог виробника, методом заміни або ремонту несправних деталей.

На автомобілі поширюється гарантія якості, яка обмежується періодом в 36 (тридцять шість) місяців або 100.000 км пробігу з дати його продажу, в залежності від того, що настане раніше.

Умови гарантії (розділ Сервісної книжки, розділ договору купівлі -продажу або договір на гарантійне обслуговування) є документами, які повинні бути підписані покупцем на момент передачі йому автомобіля. Підписом покупець підтверджує факт ознайомлення та згоди із запропонованими умовами гарантії.

Виробник гарантує відсутність виробничих дефектів автомобілів протягом періоду гарантії. Гарантійні зобов'язання полягають в усуненні виявлених технічних відмов , експлуатаційних неполадок і недоліків, однозначно визнаних як дефектів виробництва . Гарантійні зобов'язання на увазі ремонт або заміну деталей , визнаних несправними , силами і засобами дилера, безкоштовно для покупця.

При виконанні гарантійного ремонту виконується заміна тільки дефектної деталі або вузла, агрегату.

******

Всі вимоги власника автомобіля (у випадку перепродажу автомобіля покупцем іншій особі) розглядаються після пред'явлення таких документів: оригіналу сервісної книжки на автомобіль, копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії паспорта (копії сторінок паспорта, де зазначені прізвище, ім'я, по батькові та адресу проживання покупця) або юридичні реквізити покупця, копію свідоцтва платника податків (у разі якщо власник автомобіля (у випадку перепродажу автомобіля покупцем іншій особі) є юридичною особою).

Датою звернення власника автомобіля з вимогою про гарантійному ремонті, вважається дата передачі дилерського підприємству оформленого належним чином заяви з доданням вищевказаних документів. У разі, коли власник автомобіля не надав дилерського підприємству оформленого належним чином заяви та комплект документів, звернення покупця є не дійсним.
При виявленні незначних недоліків або недоліків автомобіля в гарантійний термін, власник автомобіля має право вимагати від дилерів його усунення. Усунення незначних недоліків або нестачі відбувається шляхом виконання гарантійного ремонту.

Якщо при виявленні незначних недоліків або недоліків автомобіля, подальша експлуатація автомобіля (рух автомобіля) не можливе до їх усунення, власник автомобіля зобов'язаний відразу звернутися до дилерського підприємству і повідомити останнього про виявлення незначних недоліків або нестачі за наявності якого, експлуатація автомобіля (рух автомобіля) НЕ можлива, або може спричинити погіршення технічного стану автомобіля або створити загрозу безпеки життя власник автомобіля або інших осіб.

Гарантія виробника на деталі, замінені в гарантійний період, при проведенні гарантійних ремонтів, закінчується разом із закінченням періоду офіційної гарантії виробника на автомобіль , незалежно від дати заміни таких деталей.

Гарантійне обслуговування надається тільки за наявності сервісної книжки, з відповідними відмітками, які підтверджують своєчасне виконання операцій з технічного обслуговування, діагностики та ремонту автомобіля , на підставі технічних рекомендацій та вимог виробника.

Гарантійні зобов'язання FIAT (ФІАТ) не поширюються на наступне

Незначні недоліки, що виникли в результаті природного зносу і такі що природно зношуються і руйнуються при експлуатації автомобіля, а саме:

Вузли та агрегати (в тому числі інші вузли, агрегати і системи, робота яких залежить від них або пов'язана з ними), що підлягають ремонту або внесенню змін до їх конструкцію за власним рішенням власника автомобіля та/або поза офіційній дилерській мережі імпортера автомобіля (такі як будь тюнінг; самостійне переобладнання автомобіля під ручне керування і навпаки; установка додаткового обладнання: захисту двигуна, протиугінних систем, аудіо систем, газобалонного обладнання і т.п.).

Деталі, вузли і агрегати автомобіля, що мають пошкодження (як зовнішні так і внутрішні) внаслідок дії сторонніх предметів, рідин, в т.ч. агресивних або надмірних температур.

Недоліки скляних складових частин автомобіля, що виникли після закінчення трьох календарних місяців з дня продажу автомобіля покупцеві.

Деталі та витратні матеріали, які використовуються при виконанні планового технічного обслуговування, а саме:

Незначні відхилення:

Несправності виникли в результаті:

Незначні недоліки, недоліки або істотні недоліки (включає механічні пошкодження) які виникли внаслідок дорожньо-транспортної пригоди у випадках, коли потрібна заміна одного з основних агрегатів (двигун, коробка передач, елементи передньої і задньої підвіски і/або рульового управління) або ремонт з заміною базової деталі цих агрегатів або , якщо потрібна заміна або правка (рихтування) незнімних силових елементів кузова.

Незначні недоліки , недоліки або істотні недоліки  в тому числі механічні пошкодження), що виникли в результаті механічної дії, ДТП, впливу навколишнього середовища, використання палива, яке не відповідає вимогам виробника.

У порядку гарантійного ремонту не виконується наступне:

Роботи, пов'язані з очищенням паливної системи, шиномонтажом і балансуванням коліс, обслуговуванням акумуляторних батарей.